Lofotnatur

Dro til Vestvågøy i Lofoten denne helgen med håp om  at de flotte Lofotmotivene skulle bli fanget på bildebrikken.

lofotfjell_IMG_5081

Ankom til Stamsund på torsdag kveld. Da lå lofoten i vinterdrakt og skogen var dekt i frost. Jeg gledet meg til neste dag for fototuren. Når jeg våknet var det hele snudd på hodet. Det regnet kraftig og den fine vinterdrakten var borte. Fredagen ble en innedag. Men så kom det bedring i været. En var full-laddet Canon, 4 brikker, 3 favorittobjektiv og Tommygutten dro på fotojakt. Bildene ble fanget mellom bygeværet, solen glimtet til og opplyste fjellet. Bakom sees de mørke skyene.
 
Lofotfjell_IMG_5028

IMG_5059 
Disse bildene blogger jeg da jeg selv synes de viser de kontraster som settes inn i naturen når været skifter. Forøvrig elsker jeg selv å være ute å fotografere når lyset skifter på denne måten.

lofotfjell_IMG_5036

Tommy Andreassen
http://www.photoview.info/

Kommentarer

  1. Nydelige bilder du har fanget av Lofotnaturen....

    SvarSlett
  2. Flotte bilder. Det er lyset som "gjør" mye av bildet. Alltid spennende å fotografere i varierende lys. Viktig å se motivet før det forsvinner. Du lykkes godt.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar